關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年10月3日 星期五

益力多芝士凍餅

益力多芝士凍餅



材料:

消化餅底:

消化餅…………………………………5 塊

淡牛油………………………………30g


芝士餡料:

忌廉芝士……………………………………………250g

糖……………………………………………………70g

淡忌廉………………………………………………………200g

魚膠粉…………………………………………………7 g

水……………………………………………………2 湯匙

益力多……………………………………2-3支 (我用左2支)

餅面:

益力多……………………………………………1支


魚膠粉…………………………………………………4 g

水……………………………………………………2g



做法:

(1) 將消化餅壓碎,加入牛油溶液拌勻,壓實於蛋糕模內雪凍備用。

(2) 淡忌廉6 分打發備用。

(3) 忌廉芝士加糖打滑至糖溶解,加入益力多拌勻。

(4) 魚膠粉加水,隔熱溶解,加進芝士餡內,再加入已打起的淡忌廉攪勻,

倒入消化餅底內,放入雪櫃凝固。

(5) 芝士餡凝固後,可以取出做餅面,把魚膠粉加水座溶,再加入益力多攪勻,倒入芝士餡面,然後再放回雪櫃凝固。


(6)脫模後可食用。




呢個係我之前整比好友ivy姐的生日蛋糕, 聽過佢講話好想試食益力多芝士凍餅, 就整咗比佢lu....


好清, 好味, 好有益力多味嫁....酸酸哋食多件都唔會溜.



1 則留言:

  1. 我好耐之前已經想試整呢個蛋糕lar, 不過都依家都未整, 真係咁好味, 等我都搵人整下先得....
    [版主回覆10/07/2008 18:28:00]好味呀...我遲啲再整,因為唔溜呀...

    回覆刪除